خاطرات من

از تاریخ ١٣٩٥/١٠/٥ تصمیم گرفتم خاطرات و اتفاقات روزانه ی زندگیمو برای خودم و دل خودم بنویسم، تا همیشه داشته باشمشون

از تاریخ ١٣٩٥/١٠/٥ تصمیم گرفتم خاطرات و اتفاقات روزانه ی زندگیمو برای خودم و دل خودم بنویسم، تا همیشه داشته باشمشون

سلام خدمت هر کسی که احتمال داره خاطرات منو بخونه، من نویسنده ی خوبی نیستم فقطو فقط برای دل خودم و ثبت شدن خاطراتم و اتفاقات روزانه ام این وبلاگو زدم تا اگر عمری باقی بود بعد ها بخونمشون . شما هم اگر خوندی خوشحال میشم نظرتو بهم بگی دوست گلم.

بایگانی

فرهاد و فحش متکدی 😟95/10/6

مثل همیشه تو مغازه نشسته بودم و طبق معمول به دلیل بازار خراب و صفر بودن کاسبی ، داشتم با موبایلم بازی میکردم .

حسابی تو حالو هوای خودم بودمو تویه بازی clash royal غرق شده بودم !

حس کردم در مغازه باز شد، خوشحال از اینکه مشتریه بازیو ول کردمو از رو صندلی پریدمو گفتم بفرمایید خوشآمدید

خانومی رو دیدم که خودشو تویه چادرش پیچیده بود و فقط دماغشون معلوم بود از رو صداش میشد حدس زد حدودا ٤٥ سالی داشت !

خانوم : آقا یه کمکی به من کنید خدا خیرتون بده تو این سرما ...

فرهاد: شرمنده حاج خانوم 😔!

خانوم: اون همه پول اون پشت میزته تو دخلته ، جمع میکنی که چی بشه ! ١٠/٠٠٠ تومن به من بده !

فرهاد: 😳 ١٠ تومن ! حاج خانوم شرمنده دش نکردم که بخوام کمکی کنم !

خانوم: از دخل دیروزت ١٠/٠٠٠ تومن بده !😠😡😠 

فرهاد: ١٠/٠٠٠ تومن کم نیست حاج خانوم !؟ شما هم اخر ماه بیا کرایه مغازرو بده ! 😠

>

خانوم متکدی بی اعصاب یهوو قاطی کرد و ...

خانوم : ایشالا ده تومن از حلقومت بزنه بیرون 😡 ایشالا خرج دوا درمونت شه 😡ایشالا فردا که میام مرده باشی😡

فرهاد: 😳😳😮😮😦😦😧😧 

خانوم: ایشالا زودتر بمیری ده تومن خرج دفنو کفنت شه ، با پولات خاکت کنن بیشرف بی همه چیز 

و باز هم فرهاد : 😧😥😦😳

خانوم:بوووووووووووق(( فحشای بیتربیتی)) 

فرهاد: 😳😳😳😳😳

خانوم متکدی با هزاران فحش که تویه چشام بهم داد و آهو ناله و نفرین منو تنها گذاشت و رفت ! تا دقایقی حاجو واج چشام به در مغازه مونده بود ! داشتم فکر میکردم واقعا مشکل از کجاست از منی که ده هزار تومن به این خانوم بد اخلاق ندادم یا اعصاب و روان این خانوم متکدی یا فشار زندگی و بی پولی یا ٠٠٠

نمیدونم ، نتونستم مشکلو پیدا کنم ، فقط دعا کردم خدای خانوم متکدی بهش کمک کنه تا زن بیچاره انقدر بی اعصاب نباشه .

باز هم بازار خرابه کاسبی ها مریض و باز هم خودمو با چند بازی انلاین تویه گوشیم سرگرم میکنم 😔


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">